سوالات متداول در فروشگاه لردشاپ
- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
- بله، شما میتوانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار کافیست پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه «حساب کاربری من» به صفحه «مشاهده و تغییر اطلاعات» بروید و اطلاعات خود را ویرایش کنید.
- رمزعبور خود را فراموش کردهام، باید چکار کنم؟
- زمانی که گزینه «رمز عبور را فراموش کرده ام» را بزنید پسورد جدیدی برای ایمیل شما ارسال خواهد شد.
- چنانچه مشکل در قسمت ورود دارید ایمیل پشتیبانی در ارتباط باشید
- info@lordshop.ir
- میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
- بله، شما میتوانید از طرق ایمیل به نشانی info@lordshop.ir شماره خود و ساعت تماس تعیین کنید تا کارمندان فروشگاه لرد شاپ با شما تماس و مشاوره دهند . مرکز خدمات مشتریان لردشاپ آماده ثبت سفارش مشتریان گرامی خواهد بود.
- آیا میتوانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
- بله، بعد از هماهنگی با خدمات مشتریان فروشگاه لردشاپ میتوانید در روز و ساعتی که تعیین میکنید کالایتان را دریافت کنید.
- پیگیری سفارش
- آیا لازم است که بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش با فروشگاه لردشاپ تماس بگیرم؟
- خیر پس از ثبت سفارش، ایمیل ی از طرف لردشاپ برای شما ارسال خواهد شد تا از آغاز روند خرید خود مطمئن شوید
- چطور سفارش خود را تغییر دهم؟ امکان لغو سفارش وجود دارد؟
- بلی، با تماس با خدمات مشتریان امکان تغییر و یا لغو سفارش وجود دارد.
- شرایط بازگشت محصول و بازپرداخت فروشگاه چگونه است ؟
- آسودگی خاطر و خریدی آسان ورضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای فروشگاه لرد شاپ بوده است و لردشاپ در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
- آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش لردشاپ از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
- تمام محصولات برقی داری گارانتی در تمام ایران میباشند اما چنانچه لازم است محصول به فروشگاه لرد شاپ برگشت داده شود کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به لردشاپ بازگردانده شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. درصورت هدیه باید همراه محصول برگشت داده شود
- چنانچهمشتری از خرید خود منصرف شود و محصول پست شده باشد انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود
- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد;
- وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش لردشاپ از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
- – اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
- – عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وبسایت است.
- – در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بستهبندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
- – در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بستهبندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به لردشاپ بازگردانده شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوشکردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی
ااطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی دروب سایت لرد شاپ ، صرفاً برای اطلاعرسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وبسایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها ولردشاپ مسئولیتی ایجاد نمیکند. همچنین لردشاپ مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بستهبندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
– درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیتهای آن بر عهده مشتری است و فروشگاه لردشاپ در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.